Hennig Olsen, «Kremen av iskrem», har vært en sterk merkevare på Sørlandet og på landsbasis siden oppstarten i 1924. Fra 1.juni i år er Hennig Olsen Is, tredjegenerasjons familiebedrift, med i samarbeidsnettverket hos Sørlandets Travpark.
– Vi er veldig glade for å være med som samarbeidspartner hos Travparken, og gleder oss til å jobbe sammen i årene som kommer, sier Atle Hodne, Teamleder i Region Sør hos Hennig Olsen.
Sterk lokal identitet
Hennig Olsen skal levere alt av iskrem og frosne desserter til Sørlandets Travpark den kommende tiden.
– Vi gleder oss stort over å ha fått med oss en av Sørlandets sterkeste merkevarer på laget. Det brøt ut applaus på forrige sponsorsamling da Hennig Olsen ble presentert som ny samarbeidspartner, det er viktig å holde på sørlandsidentiteten i arbeidet vårt, forteller Ingvar Ludvigsen, markedssjef i Travparken.