Einar Sjøvaag (t.v.) og Ingvar Ludvigsen er klare for videre samarbeid. Foto: Richard Ekhaugen.
Markedshjelpen viderefører sitt samarbeid med Sørlandets Travpark. Tirsdag ble en ny avtale underskrevet.
Siden Markedshjelpen ble etablert har de vært både sponsor og samarbeidspartner med Sørlandets Travpark. Nå er avtalen nok en gang fornyet.
– Vi har brukt Markedshjelpens kompetanse til å videreutvikle vår kommunikasjon ut mot publikum, og er svært godt fornøyde med å kunne videreføre avtalen, sier markedsansvarlig i Travparken, Ingvar Ludvigsen.
Roser nettverket
Markedshjelpen er totalleverandør innen markedsføring, og jobber aktivt med å binde ulike momenter sammen til en helhetlig markedsføring, både på digitale og analoge plattformer.
– Jeg synes det har vært fantastisk å være en del av sponsornettverket hos Sørlandets Travpark. All ros til Ingvar og hans stab for å levendegjøre de store fordelene med å være med i dette solide nettverket, understreker Markedshjelpens Einar Sjøvaag.