Markedshjelpen forlenger samarbeidsavtale

Glade miner da Travparkens markedssjef Ingvar Ludvigsen signerte en forlengelse av samarbeidskontrakten med Markedshjelpens Einar Sjøvaag. Foto: Richard Ekhaugen.

Glade miner da Travparkens markedssjef Ingvar Ludvigsen signerte en forlengelse av samarbeidskontrakten med Markedshjelpens Einar Sjøvaag. Foto: Richard Ekhaugen.

Et mangeårig samarbeidsforhold ble ytterligere forlenget denne uka da Markedshjelpen skrev under en ny avtale med Sørlandets Travpark.

Markedshjelpen tilbyr små og mellomstore bedrifter alt de trenger til sin markedsføring og profilering. Dette har Sørlandets Travpark nytt godt av gjennom mange år, og det fruktbare samarbeidet ble denne uka ytterligere forsterket.

Markedshjelpen tilbyr små og mellomstore bedrifter alt de trenger til sin markedsføring og profilering. Dette har Sørlandets Travpark nytt godt av gjennom mange år, og det fruktbare samarbeidet ble denne uka ytterligere forsterket.
- Vårt kundeforhold til Markedshjelpen går mange, mange år tilbake, og bare det sier jo sitt, innleder Travparkens markedssjef, Ingvar Ludvigsen.

Varm anbefaling
- De er fleksible og løsningsorienterte, vi får gode råd underveis og de er genuint opptatte av at vi skal ha best mulig effekt av det de gjør for oss. De ordner både vår avisannonsering og produksjon av vår egen travavis, kjører stadig mer av vår digitale markedsføring og de lager arrangementsaviser for oss når vi har store arrangementer som Rally Sørland og Anleggsmessa. Jeg anbefaler Markedshjelpen på det varmeste, understreker Ludvigsen.

- Strålende fornøyd
For 2019 øker Travparken sin satsning på digital markedsføring. Sentral i denne prosessen er nettopp Markedshjelpen.
- Jeg er som alltid strålende fornøyd med å være en del av sponsornettverket hos dere, og det har aldri vært noe spørsmål å ikke fornye denne avtalen, sier Markedshjelpens Einar Sjøvaag.

Besøk Markedshjelpens hjemmeside her