Sikrer stort markedstrykk i 2017

Ingvar Ludvigsen (t.v.) og Einar Sjøvaag fra Markedshjelpen signerte i dag en forlengelse av samarbeidsavtalen. Foto: Richard Ekhaugen.

Ingvar Ludvigsen (t.v.) og Einar Sjøvaag fra Markedshjelpen signerte i dag en forlengelse av samarbeidsavtalen. Foto: Richard Ekhaugen.

Denne uken skrev Travparken og Markedshjelpen under på en videreføring av samarbeidsavtalen som nå også sikrer stort markedstrykk i 2017.

Samarbeidet mellom Sørlandets Travpark og Markedshjelpen startet i 2016. Onsdag denne uken satte markedsansvarlig Ingvar Ludvigsen og daglig leder hos Markedshjelpen, Einar Sjøvaag, sine signaturer på en forlengelse av denne avtalen. I årsavtalen for 2017 ligger det blant annet inne at vår samarbeidspartner skal være med og produsere tre egne aviser for Travparken.
- Vi kommer til å gi ut egne aviser både i forbindelse med Rally Sørland (mai), Anleggsmessa (juni) og Sommertravet (juli) hvor Markedshjelpen holder i trådene. Disse avisene vil nå ut til over 50 000 husstander i Agder, forteller en fornøyd Ludvigsen.

- Profesjonelle
- Markedshjelpen er profesjonelle, og er alltid raskt på pletten dersom det skulle være noe. Vi er glade for også å kunne bruke kompetansen deres på annonsering, og kan varmt anbefale dem for andre bedrifter som trenger støtte både på papir og digitalt, sier markedsansvarlig ved Sørlandets Travpark.

Besøk Markedshjelpens hjemmeside her